Restyled Vintage.

Hej
 
Länge sen sist, men jag har inte haft så mkt tid att blogga då jag skaffat mig en liten hobby: att pyssla!
Jag har skaffat mig en ny blogg :RestyledVintage Där kommer jag att lägga ut mina pyssel, typ Möbler, smyckesställ, hyllor och andra objekt som jag "restylat"
 
Vissa av sakerna kommer även att vara till Salu då jag tyvärr inte rymmer allt jag gör här hemma.
 
Jag kommer att fortsätta att blogga om livet och familjen i allmänhet här.
 
Besök gärna min nya blogg, just nu finns inte så många inlägg, måste ta mig tid att ta lite kort på allt =)
 
RestyledVintage
 

2012-10-15 | 09:41:42 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback