Man ska ha husvagn!!!

Saga är på dagis och jag och Sixten planerar vårt framtida husvagnsköp.
Om två veckor åker vi och tittar på en husvagn i Övertorneå, inte kortaste biten att åka.
Om den är lika fin som på bilderna och vi inte hittar några större fel så kommer vi att köpa den!
-Jag längtar,planerar och bladar i "Husvagns-Svensson" katalogen som jag fått låna av Elin.



Jag hoppas att mina barn kommer att tycka att detta är lika roligt som jag gör!!


2012-03-14 | 12:46:52 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elin

Åh vad jag hoppas att vagnen är allt vad ni önskar! Det är tur att du tar med Sigge i planeringarna, utan hans synpunkter så skulle det nog vara knepigt ;)

2012-03-15 // 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback