Brillorm!

Jag är ju tydligen dömd att spendera resten av livet som Brillorm.
Jag tänkte att det kanske blir lite roligare om jag köper mig några nya!

Fick hem ett spännande paket med provbågar igår från:Favoptic



Nu måste jag bara bestämma vilka jag ska köpa.
Silverpilotisarna kommer jag att köpa som solglasögon med styrka och som vanliga glasögon.
Men jag måste nog köpa ett lite diskretare par också. =)


2012-06-14 | 09:40:44 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene

Jag testade beställa från dom där för ett par år sen. Hittade ett par bågar jag gillade och beställde. Tyvärr så var de helt felslipade när de kom så jag blev helt yr när jag använde dom, så det blev retur. Har dock hört andra som varit nöjda, så jag antar att jag bara hade otur eller nåt...

2012-06-14 // 21:03:20
» sonja

okej..hmm...då kanske jag ska börja med att bara beställa ett par först..=)å testa..=)

2012-06-16 // 08:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback