Sugen på att utbilda mig!!

Jag vill utbilda mig!
Jag är trött på att stå och stampa på samma ställe och inte komma någonstans.
Det som för tillfället lockar mig är denna utbildning: Apotekstekniker!

Detta innebär dock att jag först måste ta mig i kragen och betala för gamla synder, (Skolkade alldeles för mkt i gymnasiet) och läsa upp mina betyg. Jag måste läsa upp Svenska B och Naturkunskap B.
Detta ska jag dock försöka ta tag i nu på studs när jag ändå är hemma och är mammaledig!

Sedan är det bara att hålla tummarna för att man blir antagen!

2012-01-17 | 19:10:41 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene

Spännande! Lycka till! :)

2012-01-17 // 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback