Sixten 6mån!



Tiden går allt för fort!

Sixten är nu 6mån:

*Han har slutat med ersättning och äter vällning i stället.
*Han äter nu en hel burk till lunch.
*Middagen består av gröt och katrinplommon.
*Gladare skitunge får man leta efter.
*Når ner i gåstolen men tar sig inte fram i den än.
*En liten tand i nerderkäken har tittat fram.

Jag önskar att jag kunde stanna tiden, det är så mysigt med en liten bebis.
Snart kör han väl omkring på moppen och raggar fjortisar... =)



2012-01-30 | 11:23:41 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Lilla Sixten är smålik mot Andre på detta kort tycker jag :) <3

2012-01-31 // 11:06:59
» Sonja

De e många som tycker att han e lite små lik Andre och jag håller faktiskt med. =)

2012-02-01 // 09:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback