Sixten 5 1/2 mån



Idag har vi gjort ett besök på BVC.
Nu väger "lillatrollet" 8525g och är 70,6 lång.

Det var även dags för den fruktade vaccinationen igen.
Jag var så nervös när de plockade fram två "enligt mig" enorma sprutor så att det enda jag kunde höra var ljudet av mitt smattrande harhjärta.

Sixten däremot tog det hela med ro och la bara av ett jättestort flin när han fick dessa sprutor i sina små ben.
Han är verkligen en sjukt glad liten krabat!

 


2012-01-11 | 11:57:09 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene

Haha, vilken kille! :) Hoppas han klarar sig från biverkningarna också. Jag antar att vi också har vaccination imorn då vi ska på BVC, stod inget på kallelsen men det borde ju va det för oss också.

2012-01-11 // 16:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback