Projekt: Måla kryddhyllan!!!



Jag har påbörjat ett litet projekt: Att måla denna fina gamla kryddhylla vit!

Johans Mamma och Pappa gav oss denna och en väldigt fin kaffekvarn.
Den kommer att passa fint på väggen i mitt kök.

Jag har bara ett bekymmer, -Några utav kryddburkarna är lite missfärgade utav kryddorna som varit i dom.
Tips för att få dessa vita igen mottages gärna!
Någon där ute kanske har ett gammalt husmorstips i bakfickan???


2012-01-18 | 19:35:58 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» jompa

du vet säkert redan de här å fråga inte varför jag vet de, men prova gnugga me fuktigt salt :P

2012-01-18 // 23:21:35
» Sonja

Haha! Det visste jag inte...ska prova. Du var även den sista jag trodde skulle ha husmorsknep i bakfickan!!!

2012-01-19 // 17:26:01
» Marra

Du kan även kolla på husmorsknep.se tro jag d va annars googla på husmorsknep!

Gnugga me ketchup får jag för mig

2012-01-19 // 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback