Vattkoppor!



Stackars Saga har fått vattkoppor.
Men jag måste säga att hon ändå är relativt pigg.
Hon har precis tjatat sig till att få gå ut en stund i solen. =)
Så hon och Johan är ute och leker medans jag och Sixten myser inne i värmen.

Ikväll blir det i vanlig ordning Fredagsmys:
-Dresscode Onepiece!

I morgon ska jag och Johan för första gången lämna våra barn med en barnvakt och åka till Stan och tokshoppa lite.
-Jag har dock en viss separationsångest.


2012-02-17 | 13:18:53 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» L

Men du åkte inte va?? :)

2012-02-18 // 10:38:21
» M

Första gången du är ifrån dina barn? :O Hur gick det? Är ju en stor grej.



Min lille har också vattkoppor nu, jobbiga utslag... men men de försvinner ju snart och man får vara glad över att de får dem när de är små istället för när de blir äldre och det kan bli farligt istället.



Fast de smittar ju rätt galet mycket, så kanske inte så bra om de är ute och leker med vänner :D

2012-03-01 // 12:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback