Våren har anlänt till Malå!

Vi har verkligen haft underbart väder med strålande sol hela helgen.
Det är så skönt att äntligen kunna vara ute med barnen utan att frysa häcken av sig!



Saga har fått ärva min spark som jag hade när jag var liten.
Hon sparkar runt runt kvarteret och jag hinner knappt med!



Idag har vi spenderat förmiddagen med Familjen Norberg uppe i slalombacken.
Där fick Saga prova på att åka Slalom för första gången och jag är riktigt imponerad över att hon lyckades hålla balansen! =)




På menyn stod även en hel del pulkåkning och korvgrillning.
Vilken underbar dag!







2012-02-26 | 19:14:35 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback