The Weekend





Saga har ju som sagt fyllt år och i present så fick hon bord, stolar och en servis till sin "plastmat".
Så nu kommer ingen som hälsar på undan: Alla måste smaka på hennes mat.




Hon fick även smink av Alma och detta används väldigt flitigt. Tydligen är det väldigt snyggt att ha ögonskugga på kinderna och tio lager nagellack på fingrarna. ♥
Jag ska nog be Saga om sminktips nästa gång jag ska ut och svira!


2011-10-02 | 12:52:06 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elin

Haha! Jag gillar Almas min när Saga sminkar sig, det ser ut som om hon tänker -Vadå, är det inte sådär man ska göra?

Jag tycker dessutom att Saga ska få sminka sin mamma varje dag!

2011-10-04 // 10:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback