Äntligen lite sol!



Idag har vi äntligen fått se lite sol efter en veckas regn!
Dagarna har spenderats med många böcker och mycket tv tittande men nu
 har vi äntligen fått spendera lite tid utomhus och klippt gräset och planterat lite buskar i trädgården.

Jag måste även lägga ut en bild på dom sötaste små bebissockarna:



Det känns nästan lite overkligt att vi snart blir 4 i familjen! ♥


2011-05-30 | 13:53:51 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» linda boman

Sånna sockar hade jag på Melvin :) Dom enda han inte sparkade loss så dom va super!!! Köp fler :)

2011-05-30 // 14:38:50
» Sonja

Jag vet...Jag hade sånna till Saga med. dom enda sockarna som e värda att köpa =)

2011-05-30 // 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback