Snor/Stringhylla!

Här sitter jag och snorar som aldrig förr, som sagt -Nässpray är ett djävulenspåfund!
Mer beroende framkallande än alla droger! =)
Som ni förstår så försöker jag att sluta upp med min älskade Nässpray och på köpet blir jag jävligt sjuk.
Men men, det kommer bättre tider då nästäppan är putsväck. Det gäller bara att härda ut i några dagar.

Samtidigt som jag sitter här och snorar så suktar jag efter en "Stringhylla".


Den här gula från Svenssons är ju bara hur fin som helst!
VILL HA!

2011-03-09 | 13:32:36 | Allmänt | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Men KÖP!! Vart har du tänkt ha den??

2011-03-09 // 14:10:41
» Marlene

Jag har knarkat nässpray i flera månader, dock bara till natten. På morgonen använder jag kortisonnässpray (Rhinocort aqua) för att hålla nässpraysberoendet på så låg nivå som möjligt. Drygt, men vad gör man inte för att kunna andas liksom!?

2011-03-09 // 18:53:10
» sonja

Ja, fast nässprayen är ju fan rena rama giftet. =) Jag har använt typ 1 flaska på 3-4 dagar! =) Nu har jag köpt plåster som jag ska tejpa på näsan i natt och se hur de går..=)

2011-03-09 // 19:39:38
» Linda Boman

Ja det är ju dessutom farligt att änvända nässpray länge.. Jag höll väl på över ett år kanske?? Minns inte riktigt.. Jag fick ju en jävla huvudvärk och yrsel. Nä, det är bara att sluta för gott som gäller.. Jag fick ju pengar för att sluta.. men ändå :)

2011-03-09 // 20:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback