Pojknamn!

Sitter här och försöker göra mig en liten namnlista:

-Charlie
-Malte
-Albin
-Emil
-Sixten
-Gustav

Är väl namn jag kan tänka mig till vår lilla gosse. Men man vet ju aldrig, när kotten väl kommer ut kanske han ser ut som en "Hans-Lemmy" som var Johans fina namnförslag! =)

Inte för att bli allt för sentimental, men det är fan helt underbart att vara gravid och känna de små sparkarna i magen när bebis vill göra sig hörd!
-Dessutom har jag ju världens underbaraste Johan och SötSaga. Jag är lyckligt lottad!

Puss på er!




2011-03-02 | 12:40:05 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

De här kommer att bli bra känner jag :) Längtar efter att få känna när lillgossen din sparkar :)

2011-03-03 // 08:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback