Make up!


Sheer cover.

Idag har jag beställt Sheer Cover och jag hoppas att det är bra!
Jag tycker att allt smink man provat är totalt värdelöst, men jag har aldrig provat mineralpuder så det ska bli spännande att se resultatet. Men förmodligen så blir man lurad av reklamen. -Det ser lite för bra ut för att vara sant!

Men den som lever får se! =)

2011-03-25 | 12:09:24 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene

Jag har hört att det där ska va riktigt bra faktiskt. Jag använder ju Loreals mineralpuder men en kompis sa att sheer cover var ännu bättre...

2011-03-25 // 13:41:54
» Linda Boman

Väntar med spänning å få se om de är bra :) å vilken färg man ska ha i så fall..

2011-03-25 // 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback