Update:

Jag tänkte uppdatera er lite om helgen trots att den har varit ganska händelselös.
Vi var i Skellefteå och shoppade igår.
Det fick bli en ståbräda till vagnen, så jag får hålla tummarna att Saga lever upp till sitt namn och står snällt på den!
Det fick även bli en lite cykel till Saga.
Det gick inte så bra för henne i början då hon bara ville trampa baklänges, men idag tog hon sig hela vägen runt kvarteret! ♥




Nu är jag smällmätt på Johans grillade hamburgare och mjukglass så nu ska jag dega ner mig i soffan resten av kvällen!



2011-06-19 | 18:20:06 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» linda boman

Men duktiga Sagis :)

2011-06-20 // 10:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback