Sommar, sommar, sommar...

Idag har vi bara njutit av det underbara vädret, Saga har fått ta sitt första dopp ute i sin plaskpool och skjutit hejvilt med sina nya vattenpistoler.

Det är så underbart med sommar! Nu väntar vi bara på lillebrors ankomst så att jag kan bli lite smidigare.. =)
Jag funderar starkt på att åka till Lyckseledjurpark på Torsdag eller Fredag om det goda vädret håller i sig.
Det skulle nog Saga uppskatta.
Jag hoppas bara att jag orkar med en heldag på djurparken, det blir lååååångt att gå en hel dag med denna kroppshydda. =)


LyckseleDjurpark


2011-06-07 | 20:00:49 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene

Vi har också funderat på Lycksele, men det är som sagt de där hemska backarna som skrämmer mig en aning... :) Men sen kom jag ju på att de har ju ett såntdär tåg som går runt hela parken, det kan man ju åka! Då behöver man ju bara springa runt på leklandet och barnens djurpark och det är ju inte fullt lika jobbigt :)

2011-06-08 // 12:41:21
» sonja

Smart, jag ska fan ta tåget..De hade ja inte tänkt på..=)

2011-06-08 // 15:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback