Måndag



Det känns så skönt att vädret har vänt och att det blivit lite svalare.
Jag trodde nästan att jag skulle avlida i värmen.
Det börjar bli lite tröttsamt med denna stora mage som alltid är ivägen ♥
Nu är det bara drygt 30 dagar kvar tills bebis kommer!

Nu ska jag bege mig ut på en lite shopping runda här i Malå, jag hoppas att jag ska hitta ett par nya stövlar till Saga och kanske lite blommor till mig själv.

Puss!


2011-06-13 | 10:08:25 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lina

Lilla, söta Saga!! :) En duktig sagolyssnare är hon också!!

Förstår att det blir varmt med magen.

Hoppas det gick bra med badkaret!!



2011-06-13 // 16:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback