Vuxenpoäng?

Ikväll ska jag bege mig på mitt första föräldramöte, detta måste ju ge mig tusentals med vuxenpoäng.
Eller hur?

Jag vet inte riktigt vad man gör på ett föräldramöte, jag antar att det bara är en massa information och sedan tar det slut.

Jag minns föräldramötena som man hade när man själv var liten, -Inte alltid så roligt och positivt då man tydligen var en liten skitunge.
Eller ska jag kanske skylla på dåligt inflytande från mina skitunge kompisar??


-Tur att jag blev väldigt snygg och normal som vuxen!


2011-01-25 | 17:02:35 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» kiki

Hörru de va faktiskt du som var en liten upprorsmakare och vi andra som fick rädda dig när de hettade till..... ;oP

2011-01-25 // 19:54:17
» Linda Boman

Ja jag minns då när du satt och ylade som en varg på grannarnas gård.. inte populärt ;)

2011-01-25 // 22:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback