I´m so old!

-Jag börjar känna åldersnojjan komma krypande, det börjar även bli dags att besluta sig för: Vad jag ska bli när jag blir stor!

Jag känner ingen större lust att springa runt och vara vikarie inom vården resten utav mitt liv.
Det funkar inte när man har småbarn hemma. Det funkade väl okej när jag var 20 och inte behövde tänka på någon annan. 

Jag vill ha ett fast jobb, ett schema att gå efter, vilken lyx att kunna planera sitt liv.
Därför har jag idag beslutat att när mitt 2:a underverk kommit till världen och jag har varit mamma ledig i ca 1 år: Då ska jag gå skola och utbilda mig till någonting jag vill bli.

Nu måste jag bara lista ut vad detta är! Tur att jag har lite tid på mig!


2011-01-20 | 09:12:48 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma Luns

Hmm... det är svårt... Om jag inte läste till förskollärare hade jag nog kunnat tänka mig att läsa till farmaceut... Tror jag kan vara småkul! Finns sååå himla mycket som borde vara roligt... Kolla i utbildningslataloger så kanske du kommer på nåt!! Hoppas allt är bra och grattis till nr 2 om jag inte redan sagt det!! Kram

2011-01-20 // 09:52:47
» Linda Boman

Jaaaaa... smart drag!!! Me ska too :)

2011-01-20 // 13:30:53
» Marra

Klokt Sonja!!

Du är dessutom driven när du tar dig för nåt. Håller tummarna. Puss

2011-01-21 // 10:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback