Höstmys!

Lite bilder från Tjamstan!





Hösten är verkligen här och vädret är ingenting att hurra över, -Regn och rusk! Fy!
Tänk om alla höstkvällar kunde bjuda på vädret som rådde när vi var uppe i Tjamstabacken i Måndags.


Förmiddagen har jag spenderat på Tjamstangården och nu sitter jag här och slappar tills jag ska hämta "lillan" på Dagis.
-Jag ska även inskolas på Sörgården Vecka 39, -Tack vare Elin! =)
Det kommer att bli bra med två "hus" att vikariera på! Mera jobb=Mera lön!






2010-09-15 | 12:24:31 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elin W

Egentligen så skulle man kunna kalla mig pimp ;)

Jag hoppas att du kommer att trivas !

2010-09-16 // 13:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback