Fredagkväll.

Då var helgen här, något många utav er har sett fram emot förstår jag.
-Här på Hjortronstigen är det fortfarande vardag, Johan jobbar nämligen hela helgen.
Vi får tack vackert vänta till Söndag kväll med att skåla in ledigheten!

På Måndag får vi  även en hektisk dag. -Då ska vi nämligen först åka till Umeå och kolla in en Combikamin och en ny Tv. Sedan styr vi kosan till Skellefteå då jag har en tid för synundersökning kl 14.00.



-Hör och häpna! -Jag har äntligen bestämt mig för att skaffa linser.
-Jag är något trött på mina glasögon och glömmer ofta att ta på mig dom (med flit givetvis).
-Åldern börjar dock ta ut sin rätt och utan mina glasögon blir jag till 90% blind och en riktig fara för allmänheten!
Detta ska nu äntligen åtgärdas!


2010-09-03 | 19:46:18 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Karstenmarlin

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-11-22 // 09:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback