ÄNTLIGEN!

Nu är det äntligen gjort!

-Vi har beställt en Piteåkamin idag.
-Det tog förmodligen 1 timme för mig att bara välja kakel, tillslut så blev den helt enkelt bara vit!
Vi passade även på att shoppa lite när vi var i Skeå.

Det värsta som kan hända en shoppare hände även mig idag. -Jag köpte en jätte fin "bustier" i jeans tyg utan att prova den och när jag kommer hem så upptäcker jag att den är trasig! -Tusan oxå!
Jag orkar inte direkt köra 12 mil för att byta den heller. -Antar att jag får skylla mig själv?

 

Till Marlene:

Jackan är jätte fin och varm, men kort och liten i storleken, jag önskar att jag tagit en storlek större än normalt.
-Den är helt klart värd sitt pris. Jag tycker att du ska beställa en!
Jag försökte ta lite bilder med mobilen men dom blev inte så bra.



Haha, man ser typ inte jackan för att det e så mörkt, tyvärr hade jag inga batterier till min digitalkamera.


2010-09-10 | 21:39:30 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene

Ja, den var himla snygg i verkligheten också! :) Nu måste jag nog beställa en!

2010-09-11 // 10:25:44
» Linda Boman

Snyggis!!! <3

2010-09-13 // 08:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback