Körkortskort!!!!

VARFÖR?

Varför är det så att man alltid ser för J-vlig ut på körkortet?
-Jag var hos fotografen idag och han knäppte tre kort som jag fick välja mellan.
Det var inte lätt att välja när jag såg ut som en tågkrasch på alla tre!

Jag sa bara :Välj ett du, så får vi hoppas att jag slipper bli stoppad av polisen och visa upp körkortet. EVER!

Ni ska få se bilden när den anländer på Måndag.
 -Känsliga läsare bör därför undvika min blogg på Måndag.





2010-10-15 | 19:54:20 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Haha.. så hemskt är det nog inte :)

2010-10-15 // 23:18:08
» Linda Boman

Förresten... vad gammal du är som ha måsta göra ett nytt körkort ;)

2010-10-16 // 10:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback