Jobbelijobb....

Nu sitter jag här på Söris och har min "välförtjänta" lunch rast.
Jag måste även erkänna att det var inte roligt när Saga vaknade klockan 05.00 i morse, -jag tog det med en klackspark och tänkte att nu har vi god tid på oss innan vi ska cykla iväg till Dagis.
 
-Men som vanligt pissade Gud på mig och bestämmde att Sagas ytterkläder skulle vara spårlöst borta när vi skulle åka. (Johan hade glömt regnkläderna på Dagis). Jag fick panikartat springa ner i förrådet och leta något att ta på henne, när jag kommer ut har även cykeln blåst omkull och blivit totalt ramsne så jag fick meka lite och givetvis så rann tiden iväg och jag blev försenad som vanligt!

Nu är jag förhoppningsvis ledig i morgon så att vi kan ha lite Fredagsmys, jag är toksugen på Ostkrokar så det kommer att stå på Fredagkvällens meny!

-Back toooo Work!


2010-10-07 | 11:33:01 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback