GOD MORGON!

En ny dag och nya tag!

Jag är ledig och Saga är på Dagis till 13.30.
-Vad ska jag hitta på?
Jag skulle givetvis behöva städa och tvätta men det känns väldigt jobbigt.
-Det finns ingenting värre än alla "måsten".
-Städa. -Tvätta. -Diska. -Hur kul är det egentligen?
-Jag ska nog anställa en "Husa" så att jag slipper alla måsten!

I morgon ska jag iallafall återvända till Sörgården för att skola in mig en kväll.
Jag jobbade ju där i helgen och jag måste säga att det var roligt.
-ännu roligare blir det ju när lönen anländer och jag har fått ihop några timmar.

Nej, nu måste jag väl ta tag i alla måsten!


(Saga tror att hon e osynlig)


2010-10-05 | 10:06:09 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback