Dagen efter kvällen före!

Varför är det så att när vi äntligen får sovmorgon så kan vi inte sova?

-Det är konstigt hur kroppen fungerar, när Saga är hemma och vaknar tidigt är jag så trött att jag skulle kunna sova till 12.00. Men när hon sover borta och det vankas sovmorgon så vaknar jag 05.45 av mig själv och kan inte somna om igen? -GU´Förbannat!

Gårkvällen bjöd på Godmat, vin, Tv-spel, "Med andra ord" och trevligt sällskap!
-Jag är dock lite sur över att jag och Lotta förlorade mot grabbarna, men vi kan väl skylla på fusk?





Nu ska jag entra soffan och äta upp resterna från igår!


2010-10-17 | 10:00:24 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback