Min 30 års dag!


Här ser ni en mycket nöjd 30 åring:



Min dag började med Tårta, kaffe och blommor på säng.
Fick även en fin present från Staby, så i morgon ska jag bege mig ut på shopping och köpa Lampan som jag så länge har suktat efter!
Jag fick även åka till Källan för att få massage och ansiktsbehandling för att sedan bli bjuden på Krokodil, Kängru och Struts. Detta följdes sedan upp med en hemmagjord efterätt a´la Johan.
-MUMS!



Sedan fick vi "finfrämmen" bestående utav Mamma, Pappa och Familjen Königsson.
-Nu är vi så smällmätta av Tårta och kakor att vi kan spricka.

Fick även en finfin present av Familjen Königsson:



-Jag ska få göra en ögonfransförlängning...-TJOHO!!!!!!

-Tack alla mina nära och kära för en underbar Födelsedag!



2010-11-19 | 20:17:11 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback