Vår i luften!

Snön smälter, solen skiner och fåglarna kvittrar. -Jag känner mig bara så där löjligt lycklig, jag går omkring här hemma med fjärilar i magen och en varm känsla i hjärtat.
-Jag har nog drabbats av vårkänslor!? 

-Det har även utlovats en stor sol och 20 grader varmt på Lördag.
Då ska familjen Snäll/Brännlund spendera dagen ute i trädgården, och på kvällen åker grillen fram.
Denna kväll ska minnsan spenderas framför Vampire Diarys, (om det inte är nån jävla hockey istället!)
Jag måste nog bege mig ner på kiosken och köpa lite karameller!




Många pussar från världens lyckligaste Sonja!






2010-05-13 | 12:29:17 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Kul att se att du är så happy :) Men som du har sagt så skulle du bli ännu lyckligare ifall jag flyttade hem igen :) förstår dig måste jag säga :)

2010-05-13 // 13:42:43
» Ann

Va kul att du är så glad!! :) Det smittar av sig! :)

2010-05-14 // 10:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback