Underbart

Det går inte att beskriva med ord hur skönt det är att vara ledig idag efter en 60 timmars arbetsvecka.
Jag och Saga har gått en promenad i solen och sedan lekt lite på baksidan av huset.
Nu sover hon sött och jag ska oxå passa på att vila lite.

Jag ska även fösöka planera in en resa till Skellefteå så att vi kan handla lite saker till huset, bla: Lite färg, träolja och kanske lite buskar och blommor till trädgården.

-Jag älskar att våren äntligen har kommit till Norrland!



Ingen mera snöskottning för vår del, bara en massa sommar och sol att se fram emot!

-Hoppas att alla får en trevlig dag. PUSS!


2010-05-10 | 12:09:41 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback