Rain, rain, rain!

Gud vad det regnar ute idag, men det ser jag bara som postivt då all snö nu blir ett minne blott!
Dessutom finns det nog ingenting som kan förstöra mitt goda humör just nu, -det är Fredag och nu har vi en hel ledig helg tillsammans att se fram emot!

Morgonen har spenderats tillsammans med Sofia och lilla Vilda, vi drog till och med en lunch på Dungan.
Nu sover Saga sött i sin säng och jag ska nog oxå krypa under täcket en stund, så att jag orkar med lite Fredags mys ikväll.


Jag skickar en stärkande kram till stackars Kicki som dragit på sig magsjuka, -Krya på dig!

2010-05-14 | 12:18:54 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ann

Jadu, snart jävlar är det sommar!! Då ska vi sitta på pizzan alla ljumma sommarkvällar och ta oss en bärs!!! :)

2010-05-14 // 13:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback