Over and out!

Då har snart även denna Måndag passerat och jag ska snart krypa ned under täcket.
Jag känner mig så lat idag att jag strök mig från boxen och stannade hos Pappa och åt Daimkladdkaka istället.
-Helt underbart god var denna kaka, jag ska sno receptet!

Vi har haft en helt underbar dag här uppe i norr, här kommer bildbevis:


28,2 grader varmt idag! SOMMAR!
Jag och Saga har hunnit med 2 promenader i solen och så har vi lekt på baksidan av vårt hus, helt underbart med en egen trädgård när man har en liten leksugen flicka!




Vi åkte på shoppingtur i morse så att saga fick sig nya sommar skor. -Nu slipper hon sina vinterfodrade gummistövlar! -Hoppas jag i alla fall!


PUSS!


2010-05-17 | 19:18:40 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lina

Du har verkligen den sötaste tjejen av dom alla!!

2010-05-17 // 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback