Måndag

Då var det dags att påbörja ännu en vecka, tänk vad tiden går fort!
I helgen har vi varit på färghandeln och kollat på färgprover till huset och köpt stålborstar eftersom att vi måste stålborsta hela huset innan vi kan börja måla!
Jag har börjat fundera på om Hjortronstigen 33 skulle bli fint i en ljusgrå färg?
-Fan, tänk om jag hade haft råd att anlita en firam till detta!


Det har jag ju inte så vi får väl se detta projekt som vårt "nöje" i sommar. =)

Ikväll jobbar Johan så jag ska till Pappa och äta middag och sedan ska jag försöka ta mig till boxpasset kl 18.00.
Roligare än så blir det inte idag!


2010-05-17 | 12:09:24 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback