Målar dille....

Jag har blivit lite smått besatt utav att måla saker vita, i helgen fick jag en äldre kryddhylla av min mamma med fina porslinsburkar som jag nu målat om, den var vit och blå tidigare och väldigt "skamfile"!



Den blev så fin, men det är synd att två utav kryddburkarna blivit missfärgade. Någon som har ett bra knep på lager för att få dom vita igen?
Nu måste jag bara ha beslutsångest i några dagar och bestämma vart vi ska hänga upp den.


2010-05-04 | 20:15:04 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Visst är det roligt att fara "hemhem" å hämta en massa saker som man kan göra om till sina egna... Det är väl miljövänligt om nåt?? Åsså är det saker man sett i hela sitt liv som man egentligen inte tyckt om... :) Pappa har förlorat en del saker också... :) Allt väl??

2010-05-04 // 20:26:04
» Linda Boman

Rymdes den inte där på väggen bredvid fönstret?? Vid spisen typ...

2010-05-04 // 22:16:53
» Linda Boman

Förresten Sonja... om du gillar att måla så vet du ju att du är mer än välkommen den dagen vi köper ett hus :)

2010-05-05 // 09:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback