Magsjuka=Misär

Det finns nästan inga ord som kan beskriva misären som pågick på Hjortronstigen 33 inatt.
-Jag vaknade vid 22.00 och kände -Satan jag måste spy!
Tänkte sedan att kanske det är en sån där "snäll magsjuka" så att jag bara behöver spy en gång.
Så var inte fallet! Jag har besökt dassholken var 10 min hela natten.
Magsjukan har antastat mig för 2:a gången på 1 månad nu och jag känner mig riktigt less.

Jag blir så ynklig när jag får den och jag vill bara stoppa huvudet under vattnet i dassholken och göra slut på eländet. =)



Idag är det tycka synd om sig själv dagen -Stackars Sonja!




2010-05-18 | 11:49:06 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Karro Barro

Fy vad jag lider med dig Sonja. Jag drabbades av vinterkräken innan jul och det är det värsta jag varit med om. Jag ska hålla mina tummar att det går över fort för dig. Krya på dig. Kram

2010-05-18 // 20:13:33
» Ann

Jag tycker synd om dig stumpan! krya på dig!

2010-05-18 // 21:03:50
» FATMA | sångerska

Gillar du att gå på bio? Har en tävling på bloggen där jag väljer ut tre vinnare som får två biobiljetter var! http://fatmas.blogg.se/2010/may/tavling-vinn-biobiljetter.html#comment

2010-05-19 // 15:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback