Godnatt!

Efter att ha sett årets BÄSTA film Avatar ska jag nu lägga mig och sova hela natten. Det var nog inte årets bästa film utan den bästa filmen jag någonsin sett, den klår lätt Sagan om ringen triologin med råge!

Nu är jag både mätt, trött och belåten. Jag kommer att sova som en stock. Fast jag saknar mitt lilla hjärta.
Men i morgonbitti får jag ju hämta hem henne igen.
Jag och Johan behöver verkligen sova ut lite, jag ska dessutom jobba på Tjamsta gården hela veckan. =)

Puss och Godnatt på er!




2010-05-02 | 23:00:20 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ann

Ja visst fan var denna film lätt bäst!? :)

2010-05-03 // 01:34:24
» sonja

Ja, den var så jävla bra, jag kan som inte sluta tänka på den..haha!

2010-05-03 // 09:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback