1:a Maj!

Det är vår! Nu ska fågelsången höras lång väg, vi ska kunna ta av oss vinterjackorna och sitta på balkongen och avnjuta en glass i solens sken!
Tyvärr så kan vi inte det för att vi bor i Malå, Norrland och här har det snöat i två dygn.




Vi har däremot trotsat vädret och lekt ute på altanen idag.

Vi har även avnjutit en glass, inomhus!




Glass är gott och med glassen följer även en väldigt snygg chokladmustach!

Nu är kvällen kommen och Saga har lagt sig, själv ska jag sätta mig ner i soffan och mysa lite innan även jag ska entra sängen.

-Trevlig helg!

2010-05-01 | 19:39:03 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» kiki

I natt så kommer du att få sova en hel natt de känner jag på mig.Puss å Kram Kiki/Saida

2010-05-01 // 19:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback