Vart tar tiden vägen?

Då har ännu en vecka passerat i mitt liv och jag börjar undra vart tiden tar vägen?
Nu är i alla fall min praktik på Tjamstagården slut.
Den senaste tiden har bara gått åt till att Äta,Sova och Jobba.
Jag kommer inte ihåg sist jag besökte gymmet eller träffade mina vänner.

Men jag måste säga att praktiken på Tjamstagården har varit jätte rolig och jag trivs verkligen bra där.
Som det ser ut nu så blir det även ett sommarvikariat där för mig! =)

Nu laddar jag för VM helgen och jag hoppas att min nya kavaj hinner anlända innan dess!


199kr från HM



Nu ska jag krypa under täcket, det tog på krafterna att jobba till tolv i natt för att sedan stiga upp igen 5 timmar senare och börja jobba igen. =)

PUSS!

2010-03-19 | 19:21:41 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Jäklar så fin!! Jag shoppade lite igår inför VM jag :)

2010-03-20 // 11:25:24
» Ann

Du kommer vara en sån pjiuuding på VM! Och grattis till sommarjobbet! :))

2010-03-21 // 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback