Suck...

-Jag är trött att jag måste gå och lägga mig nu.
Det tär på krafterna att fösöka hinna med allt, det känns som att det var 100år sedan jag såg till mina vänner.
All tid går till "Jobbet", hemmet, gymmet och Saga.

Telefonen jag köpte på Tradera var på tok för komlicerad för en "grottmänniska" som mig.
Jag kan knappt skriva ett SMS med den eller få fram ett telefon nummer.
-Jag fattar noll!
Jag måste nog köpa mig en gammal hederlig Sony Ericsson, och ingen j-vla touchscreen. -Som Brännlunds fingrarna uppenbarligen är för tjocka för!

Kram och God Natt!

Måste bara lägga ut en bild på mitt senaste Tradera fynd!

 


2010-03-03 | 19:55:55 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Haha... du med dina kortfingra... funka int de?? :) Ville åxå bara upplysa dig om att det nu endast är 20 dagar kvar :)

2010-03-04 // 08:54:47
» Marra

Jag ha just oxå skaffat en tele med touch och man kan ställa in skärmen efter dina fingrar. Jag kan visa dig när jag kommer hem. Jag hatade den i början men nu älskar jag den

2010-03-11 // 12:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback