Shopaholic!

Dagen har spenderats i Skellefteå och i alla affärer. Johan har varit måttligt imponerad utav sin shoppingberoende sambo.
 -Han tycker inte alls att det är roligt att springa in och ut i affärer och prova diverse kläder och skor.
Jag kan inte förstå varför. Det är ju det roligaste som finns!

Jag har fyndat:

-Två halsband.
-Två par örhängen.
-Ett par jeans.
-En Jeansskjorta.
-Ett svart långt linne.
-En rosa matta till Saga.
-Ett golv till Sagas rum.
-Kläder till Saga.

På grund av kamerabristen i vårt hushåll så blir det inga bilder, jag kanske skulle ha köpt mig en ny digitalkamera när jag ändå var i stan!

Nu knoppar Saga och jag ska sätta mig i soffan och se på Family guy. -Kanske världens roligaste serie!

PUSS!


2010-03-06 | 19:58:33 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ann

Men om jag då hade kunna läsa lite längre ner så förstår jag juh nu varför inga bilder har lagts ut... :( Men jag kanske får se allt IRL istället! :)PUss

2010-03-07 // 14:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback