ÄNTLIGEN!

Idag har jag och Saga besökt en läkare på grund av hennes envisa hosta, läkaren tror att hon har lite Astma.
Så nu har Saga fått Ventolin att ta vid behov.
Vi får väl se om detta hjälper, vi hoppas det iallafall!

Äntligen fick jag även tala med en läkare som verkligen lyssnade på vad jag sa och hon skickade genast en remiss till Barnavd. i Lycksele för att de ska få utreda hennes sömnsvårigheter och den eventuella Astman.
Det känns så skönt att det äntligen händer något och att jag inte bara fick svaret -Så är det att ha småbarn!

Kvällen har vi spenderat med att spackla väggarna Sagas rum, så i morgon ska tapeterna upp och på Söndag ska vi lägga ett nytt golv!

Nu ska jag äta smågodis och dricka saft framför Tv:n!


 


2010-03-12 | 20:15:51 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Ja vissa inom vården är verkligen dumma i huvet... men de finns ju braiga åxå som tur är :) Som min Danska läkare här i Kiruna... KÄÄÄÄRLEK!!! ;)

2010-03-13 // 08:17:20
» Evelina Nilsson

Låter som du varit hos Anna. Hon är verkligen duktig och ambitiös och tar saker på allvar. Får man önska läkare, så skulle jag alltid önska att få komma till henne! Krya på sig, Saga.

2010-03-16 // 09:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback