VARMT!

Jag önskar att jag vore tekniskt lagd så att jag kunde starta AC:n på vårt luftvärmepump.
Tyvärr så har jag tummen mitt i handen, så jag får sitta här på hjortronstigen och svettas bort!

-När vi ändå snackar svett så kan vi väl lägga in ett citat från gårkvällens boxningspass.
-"Min panna pinkar!" 
Ingen annan än Elin som kläckte detta. -hihi!

Värmen är verkligen underbar, men samtidigt jobbig när man har småbarn.
Saga tycker att det är väldigt jobbigt att somna i denna värme och jag med för den delen.
Nu har jag precis öppnat en kall Cola och ska prova mina nya kläder som anlände idag.
-Mina MVM outfits, jag hoppas att det ska passa.
Det enda som saknas är nya partypjucks, men jag verkar aldrig hitta några som faller mig i smaken.

-Hörs börs!


2010-06-11 | 19:48:16 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback