The Weekend:

All ledig tid spenderas härmed med en pensel i ena handen och en 10 liters färghink i den andra.
Större delen utav helgen har vi målat på vårt hus och om allt går enligt planerna så ska vi ha grundat klart och satt in förrådsdörren innan helgen kommer! -Håller tummarna för soligt väder!

I Lördags åkte vi en sväng till Skeå och shoppade en sandlåda till Saga och hennes nya favorit leksak: en plast gräsklippare:


Hon har inte ens tid att klä av sig ytterkläderna innan hon ska börja köra omkring med den.

Själv har jag också en ny favorit: Min Dolce & Gabbana parfym "Rose the one" som jag fick utav Johan då han varit i Tallin. Den luktar så gott, som en sommarbris!




Nu ska jag lägga mig och slöa en stund innan Saga vaknar upp.

PÖSS!


2010-06-07 | 12:45:06 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marra

Vad ar d med jag och du och parfymer. Du kan ju gissa vilken parfym jag har ;) Hahahahaha. Vi ha god smak sa att säga

Miss you

2010-06-14 // 11:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback