Spegelglas



Saga är stencool i sina pilotbrillor med spegelglas och skulle gärna ha dem på dygnet runt.
Synd bara att solen så ofta lyser med sin frånvaro här uppe i norr.

Jag sitter här och är lagomt taggad inför MVM och jag ber till vädergudarna att det ska bli sol och inte en droppe regn på hela helgen.
Jag tillber även Internetshoppings gudarna att mina kläder som jag beställt ska komma fram innan Fredagkväll.

-Jag har precis missbrukat mitt VISA kort och tokshoppat från Nelly.
Tur att jag är stenrik! =)

-PÖSS på er!!!!!

2010-06-28 | 20:07:38 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene

Hahaha jag la också en fin order på nelly idag, fast jag föll för deras lock-erbjudande "handla nu - betala i septemer" :)

Verkligen coola brillor! Såna måste vi köpa till Meja också!

2010-06-28 // 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback