MIDSOMMAR!

Inte för att låta negativ, men nu är det midsommar vilket också innebär att vi nu går mot mörkare tider igen.
Nätterna blir nu mörkare, och dagarna kortare.
Vilket känns tråkigt eftersom att Norrland bara bjudit på regn och kyla senaste månaderna.

Idag skiner däremot solen och jag kan känna värmen i luften.
Idag slog vi följe med Familjen Königsson och köpte mat på grillen och lite glass att svalka oss med.
Ikväll blir det till att grilla hemma hos dem och jag hoppas att det vackra vädret ska hålla i sig.



Jag har även gjort chokladdoppade jordgubbar att snaska på i kväll, vi hoppas att det är gott, jag har nämligen aldrig smakat!

Härmed avslutar jag detta inlägg och önskar er alla en GLAD MIDSOMMAR!

2010-06-25 | 12:29:43 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback