Ursäkta bloggtorkan....

Hej, och uräkta den totala bristen av blogginlägg från min sida!
Jag har helt enkelt varken haft tid eller lust att blogga, jag antar att jag jobbar allt för ofta!

Nu är jag ledig i två dagar och dessa dagar spenderas med min älskade familj som äntligen kommit hem från Göteborg!



Saga har idag fått ett litet "Hello Kitty" kök, som hon uppenbarligen älskar att låtsas laga mat i och sedan bjuda mamma och pappa på diverse delikatesser!



Det första hon gjorde när vi monterat ihop det var även att öppna ugnsluckan och så kissade hon i ugnen!
-Hahaha!

Nej, nu ska jag springa ut och leka lite med Saga och Johan!


2010-07-24 | 19:51:45 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene

Hahahaha hon trodde säkert att det var en high-tech potta :)

2010-07-25 // 09:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback