SNÖ!!!!

Satan (ursäkta språket) vad det snöar idag, det bara vräker ner! Jag har redan varit ute och skottat men inser nu att jag kommer att behöva gå ut och skotta igen! SUCK!

Har även kört fast utanför möbelaffären idag då plogkanten var 1 meter hög och jag blev tvungen att stanna mitt i den då det kom en bil, pinsamt. Som tur var så kom jag loss efter en stund.
Jag har fyndat två tavlor som var på halva priset idag, inte illa!

Saga är på Dagis och även idag grät hon hejdlöst när jag skulle lämna henne, -Fy vad det skär i mammahjärtat!
Fast jag vet ju att hon slutar så fort jag stängt dörren och gått min väg.




Mina nya tavlor. Nu gäller det bara att hänga upp dom på väggen, Jag tror dom ska få sitta ovanför bordet i vardagsrummet!


Nu ut i snöstormen och skotta!


2010-01-27 | 12:21:39 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ann

Snygga tavlor!! :) Jamen du tränar juh med snöskottningen också :) jag är inte uppskriven på boxen imorrn... huhuh, fanns inte plats för mig och hanna... Men jag ska nog dit ändå! :)PÖss

2010-01-27 // 12:33:42
» Linda Boman

Meeen så fina... jag vill åxå köpa massa fina saker till hemmet... ska ev köpa nåt i Luleå i helgen känner jag :)

2010-01-27 // 19:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback