Ont i hjärtat!

Har precis lämnat Saga på Dagis och det gick inte alls så bra som tidigare.
Hon blev jätte ledsen när jag skulle gå och det gjorde så ont i hjärtat att lämna henne där.
Jag överväger nästan att bli hemmafru så at jag inte behöver lämna bort henne.
Fast det är nog nyttigt för henne att vara på Dagis och leka med de andra kottarna!

 

Nu ska jag packa ihop mig och åka till Arbetsförmedlingen!

 

PUSS!


2010-01-26 | 09:02:45 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» carro e

Jag vet gumman.. det är inte kul när dom gråter... Arvid gör juh fortfarande det ibland och det känns inte som om man får många mamma poång men han e juh lika glad när man kommer och hämtar honom så det e tur juh kram

2010-01-26 // 09:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback