Hej igen!

På grund av Tinas tjat så får jag väl försöka att börja blogga igen! (skämt åsido) så har jag kanske tid att blogga lite nu när Saga spenderar lite tid på Dagis.

Uppdatering:

-Saga har börjat på Dagis och det går hur bra som helst!
-Saga sover typ aldrig mer än 1 timme i sträck på nätterna.
-Jag är trött.
-Saga har fått två nya gaddar.
-Intressantare än så har nog inte livet på Hjortronstigen varit. =)

Ikväll ska Mamma och Pappa komma hit och käka middag, Jag ska göra Grekisk Pyttipanna!
Till efterätt blir det Panacotta med vitchoklad, Jag kommer förmodligen att hamna i Matkoma!

Jag måste ju även lägga ut en bild på Sagas nya vrålåk som hon fick av Farmor och Farfar i Julklapp:


Fräckaste bilen i Staaaaaan.


Näe nu ska jag krypa ihop på soffan en stund!


PUSS!

2010-01-22 | 12:17:01 | Allmänt | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma

Jag gillar uppdateringen!! Mer av denna vara! Nu vet jag även vad jag ska äta nästa gång jag är hos någon med ugn. Tack för detta! Kram

2010-01-22 // 12:28:46
» Marlene

Shit va cool bil!! :) Den där pytten måste jag göra, tar man bort potatisen så blir den väldigt GI-vänlig också :)

2010-01-22 // 17:12:29
» Linda Boman

Men grattis!!! :)

2010-01-22 // 21:32:56
» Ann

ÄNTLIGEN! :)

2010-01-22 // 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback