Vilda 1år

Idag är ingen vanlig dag, för det är Vildas födelsedag!!!



Som sagt så fyller Vilda 1 år idag, så ikväll ska vi till "grannarna" och fira det lilla charmtrollet.
Men först ska jag nog ta mig i kragen och börja baka lite inför Johans födelsedag som är på Måndag.
Igår gjorde vi Nougat kakor och idag är det nog dags för lite Lyckselekaka!


-Grrrrrr....


Nej, nu ska jag stänga av denna dumburk så att jag hinner med lite innan Saga vaknar!

PUSS!

2010-02-09 | 12:27:25 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Sen får du nog sätta lås på frysen om inte Johan ska äta upp allt gott INNAN hans födelsedag :)

2010-02-10 // 08:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback