Tusan oxå!!!

Min telefon har havererat så jag har fått skicka in den till reparation.
Så ni får förbereda er på en bildlös blogg ett tag framöver om jag inte lyckas lokalisera min digitalkamera.

Jag och Johan har inhandlat drinkmix på coop, så ikväll ska vi ut  och svänga våra lurviga ben till styrdans och disco på Malåborg! Jag hoppas att det ska bli en trevlig kväll.

Saga skall vara hos mormor och morfar med sin nya fina fläskläpp som hon införskaffade då hon snubblade över en stol och föll pladask med ansiktet i golvet.
Blodet rann och Mamman och Pappan i huset fick smärre panik att hon skulle ha slagit ut en tand eller bitit av sig tungan.

Som tur var gick det hela bra och hon klarade sig med en svullen läpp, sedan fick hon lite vaniljglass som tröst och då glömde hon bort det hemska fallet omedelbums!


Hjärtat! ♥

 

Nu ska jag surfa vidare och sen måste jag väl göra mig klar för utgång!

 

Puss!


2010-02-13 | 15:22:01 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback